środa, 1 lutego 2012

Moja rodzinka

Dzisiaj przedstawię pokrótce moja rodzinę. 
Mój mąż Przemek zawodowy spawacz,obecnie pracuje na kopalni, kiedyś pracował za granicą m.in. w Hiszpanii, Niemczech, Czechach. Uwielbia grać na PlayStation i oglądać kreskówki (Dragon Ball, Transformers, Kapitan Daymos i.t.d) Jeśli chodzi o muzykę to niestety w odróżnieniu ode mnie uwielbia Disco Polo i Techno, no cóż to muszę mu wybaczyć (nikt nie jest doskonały :-))


Teraz starsza córka Wiktoria lat 3, kochana złośnica. Chodzić sama zaczęła jak miała 11 miesięcy, mówić zaczęła gdy skończyła dwa latka (chodzi tu o łączenie kilku wyrazów).Na nocnik zaczęła siadać mając 18 miesięcy, wtedy też zrezygnowaliśmy z pieluch (w dzień o w nocy jeszcze jej zakładam) Stara się być samodzielna dlatego czasem nazywamy ją Zosia Samosia. Uwielbia muzykę i taniec, często śpiewa w samochodzie :-)



Kolejny członek naszej rodziny to Maksymilian lat 1, łobuz i pieścioch. Kiedy miał pół roku zaczął raczkować a gdy skończył 10 miesięcy już samodzielnie chodził. Jesli chodzi o mowę to jak narazie wystarczą mu słowa mama, baba i tata. Jest najbardziej ruchliwy z całej rodziny ale cóż się dziwić gdy za wzór ma swoją siostrę, która do spokojnych nie należy. Lubi muzykę i stawia pierwsze kroki w tańcu :-)


Na samym końcu jestem ja Marzena, spełniająca się mama i żona :-) Z zawodu kosmetyczka z zamiłowania artystka i tancerka. Uwielbiam taniec, muzykę dobre filmy i spędzanie czasu z rodziną. Uwielbiam dobrze zjeść i słodycze, chodź tego po mnie widać :-) Często eksperymentuję w kuchni, częścią przepisów podzielę się z wami w następnych postach :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz