wtorek, 28 sierpnia 2012

DECOUPAGE

Witam serdecznie dzisiaj pokażę rzeczy, które zrobiłam na kursie decoupage, który odbył się w sobotę w Katowicach. Moja przygoda z decoupag'em dopiero się zaczyna a ja już mam setki pomysłów. Gdyby jeszcze czas był :-) Mam nadzieję, że ten kurs pomoże mi chodź na chwilę odciąć się od codziennej rutyny, a przy okazji upiększy nasze mieszkanko. Pierwszym moim większym przedsięwzięciem będzie szafa w pokoju naszych maluchów. A teraz jak wspominałam moje małe cudeńka.
 
Certyfikat ukończenia kursu

 Deska do krojenia -metoda decoupage bez efektu spękań

Deska do krojenia- metoda decoupage z efektem spękań i przetarć

Butelka, wazon - metoda decoupage z efektem spękań z podkładem

 miseczki - metoda decoupage z efektem spękań bezpośrednio na szkle

1 komentarz: